lobkeopreis.reismee.nl

Het Prinsdom Andorra, dag 6: Meer van Engolasters

Vandaag stond er een facultatieve excursie op het programma: het Meer van Engolasters, een langwerpig meer op een hoogte van 1616 meter. Het heeft een oppervlakte van 7 ha. Bijna de hele groep ging vandaag mee.

Om 09.30 vertrokken we, allemaal zeer benieuwd naar het meer, want we hadden er al goede verhalen over gehoord. Eenmaal gearriveerd bij het meer (en het bos) kreeg je de mogelijkheid om een wandeling te maken. Dat liet ik me natuurlijk geen twee keer zeggen, kon ik vandaag mijn wandelschoenen ook weer aantrekken. Met een groepje maakten we een wandeling door het bos van 6 km. Het was een prachtig en rustig pad door het bos. Het weer was heerlijk, echt een mooie wandeldag. Weer terug bij het vertrekpunt liep ik met een vrouw nog even naar de dam bij het meer. Vandaar nog wat foto's geschoten.

Na deze mooie ochtend gingen we weer terug naar het hotel, de middag was ter vrije besteding. Ik heb de gondel/ skilift genomen en boven La Massana wat rondgewandeld en gedronken. Vervolgens weer afgedaald en in La Massana nog rondgewandeld.

Het was weer een mooie dag!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!