lobkeopreis.reismee.nl

Pittoresk Vrsar, dag 9: Vrsar - Denkendorf

Helaas is vandaag de dag van vertrek weer aangebroken. Vandaag zullen we weer richting Zuid Duitsland rijden, naar het plaatsje Denkendorf. In het resort hebben ze een ophaalservice, dan wordt je koffer bij je appartement opgehaald en naar de bus gebracht. Heel luxe, en nu ga ik daar wel gebruik van maken. Op de dag van aankomst boden ze ook de service dat je koffer naar je appartement wordt gebracht. Maar aangezien de hele groep daar gebruik van ging maken, was het wel heel erg druk. Iemand anders en ik zouden wel even gewoon gaan lopen met onze koffers. Niet wetende dat het enorm steil is op het complex, vooral de laatste helling naar het appartement. Later in de week zou ik er ook achterkomen dat als we een stukje verder waren gelopen, we ook gebruik konden maken van een roltrap..

Maar nu zou ik dus wel gebruik maken van de kofferservice, rond 07.45 uur moest ik klaarstaan met mijn koffer. Ik stond dus op dat tijdstip klaar. En maar wachten, wachten. Jullie zullen wel begrijpen dat ik erg op het vinkentouw zat toen het karretje pas om 08.10 uur kwam voorrijden. Maar het ritje naar beneden was heerlijk.

Op de weg bleek het heel erg druk, vooral in Duitsland. Lijkt wel of daar aan alle snelwegen tegelijk wordt gewerkt. Tegen 19.30 uur kwamen we aan in Denkendorf en konden gelijk aanschuiven voor het diner.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!