lobkeopreis.reismee.nl

Pittoresk Vrsar: dag 1. Breda Prinsenbeek - Zeeland - Aschheim

Deze ochtend sta ik om 05.45 uur weer op het station van Breda Prinsenbeek. Mijn reis naar Vrsar, Kroatië, gaat beginnen! De servicelijn van Bolderman is mooi op tijd. Naast mij stappen er nog 32 andere mensen op. Iets na 07.00 uur arriveren we in het plaatsje Zeeland.

Vandaag is een drukke dag, er vertrekken 32 bussen naar veel verschillende Europese bestemmingen. De bus naar Vrsar heeft nummer 21 gekregen. Voor het eerst was dit nummer ook al vermeld in de reispapieren, dus ik was helemaal voorbereid.

Na een kopje thee en een toiletbezoek was ik op tijd bij de bus, net als mijn 46 medereizigers en de chauffeur.

Eenmaal alle koffers ingeladen en iedereen een plek heeft gevonden in de bus, mogen we helaas nog niet vertrekken. Iemand van een andere reis heeft het voor elkaar gekregen om zijn koffer kwijt te raken. Conclusie: alle bussen moeten gecontroleerd worden of daar de desbetreffende koffer in is beland.

Uiteindelijk mochten we om 08.40 uur op weg naar Duitsland. Aschheim is de plaats waar ons overnachtingshotel staat. Om organisatorische redenen bij dat hotel, hebben we ons diner bij een ander hotel in Duitsland. Toevallig hetzelfde hotel als waar we op de terugweg zullen overnachten. Voor mij is dit hotel geen onbekende, in mijn reis naar Venetië hebben we hier ook overnacht.

Na het diner was het nog een uurtje rijden naar Aschheim, waar we om 20.10 uur aankwamen.

Na een lange reisdag van 729 kilometer, hoop je toch wel op een goed hotel. En dat was dit hotel! Erg mooie en ruime eenpersoonskamer.

Morgen zullen we verder reizen naar Kroatië.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!