lobkeopreis.reismee.nl

Pittoresk Vrsar : dag 2. Aschheim - Vrsar

Nadat iedereen van een goed verzorgd ontbijt heeft genoten stappen we om 08.00 uur weer in de bus, met als eindbestemming vandaag Vrsar. Het is een mooie route via Oostenrijk en Slovenië. Met diverse stops arriveren we om 17.10 uur bij ons report.

In een woord prachtig! Nu ben ik geloof ik zo ongeveer de enige Nederlander die nog nooit een vakantie in zo'n dergelijk luxe resort heeft doorgebracht. Er zijn twee zwembaden, meerdere restaurants en het ligt heerlijk aan zee. Ook mijn appartement is van alle gemakken voorzien. Lekker ruim met een geweldig uitzicht op zee. Elke avond dus een mooie zonsondergang!

Ook het diner is een verwennerij. Het is een buffet en zeer uitgebreid, voor ieder wat wils. Van gekkigheid weet je eigenlijk niet waar je moet beginnen.

Ik ben nu al heel benieuwd naar het ontbijt, als dat ook zo uitgebreid is ben ik in de zevende hemel!

Reacties

Reacties

Nol Luijbregts

Is het daar ook zo heet?

Lobke

Ja, het was daar ook warm

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!